Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~claifus | użytkownik

imię i nazwiskoClayfert McClayf adresRybnik zarejestrowany09.04.2008 @22:17:59 ostatnio na stronie22.04.2016 @12:25:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.klajfo.yoyo.pl
digarty240 komentarze368 posty na forum0

komputer / sprzęt
nóż,topór i naostrzone ołówki (;

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kiuvert    25.07.2009 @16:59:17
co ty ziom wszystko to tasma i puchy i walki, zero pedzla a przydal by sie w niektorych miejscach
~niedygaj    29.06.2009 @10:34:46
kozak
~seaFood    23.06.2009 @23:46:01
hej, w tym calym szalenstwie dzisiejszego dnia zapomnialem o najwazniejszym - podziekawac CI.
dzieki, jest sliczna, baaaardzo mi sie podoba
bede w czwartek, to sie umowimy w jaki sposob mam "zaplacic":D
pozdrawiam serdecznie!
ostatnio edytowane: 2009-06-24 00:29:15
~maze    31.05.2009 @12:57:07
pokombinuj z kolejnoscia nakladania barw, i mniej bialego
~wojteksiekierski    30.05.2009 @20:35:30
mój szblon
~strychlina    18.04.2009 @13:51:10
dziękuję również
_______

~back2real    14.04.2009 @21:18:19
dzięki to raczej z pewną animacją bym kojarzył bo tam byl podobny:P
~bestie    14.04.2009 @16:16:57
dla beki to sobie załóż photobloga, Mistrzu
~bestie    13.04.2009 @13:39:24
To nie swoje zdj na da ? Ponownie gratuluję.
~Ivetka    12.03.2009 @19:38:22
czesc
~plikone    15.02.2009 @19:13:09
Gdzieś Ty był jak Cię nie było...?!
_______
"Spróbuj robic to czego jeszcze (prawie) nikt nie zrobił..."
~toniu    02.02.2009 @19:54:28
ja to nadzorowałem w sensie rozporządzania kto ma ktorą strone robic . sam tam nic nie zrobiłem

no i do tego poleciały setki krótszych juz przez wyszstkich robionych a na ich podstawie organizowalismy ekipe na ten projekt;p
~seaFood    02.02.2009 @16:32:37
:D
bedzie idealnie, mnie wystarczy szkic
~kiuvert    02.02.2009 @14:50:44
Słubice man zachodnia granica polski, jak by co dam info na forum, ale mile bedziesz widziany:D
~toniu    02.02.2009 @13:56:20
ehheheh nie nie ;p to nie ja jestem, nie wiem kto to. 0,1% to kawałek nogi i wieży tam po lewej ;] . Widzisz ironia, ale z drugiej strony to jedyna taka akcja jaka tam była,no i chyba jedyny slotmen gdzies uwieczniony, zobaczysz on jeszcze będzie logiem 45 edycji ;d

elegancko było, warsztaty prowadziłem komiksowe. oto wypociny: http://tnij.org/slotkomiks

~kiuvert    02.02.2009 @07:09:40
chodzi o to co na forum napisalem?
~seaFood    26.01.2009 @23:48:58
mam Cie!:D
~toniu    25.01.2009 @22:56:51
http://members.lycos.co.uk/tomekprace/IMG_0048.JPG

nawet sie załapałem na 0,1% zdjęcia ;d
~pip9    19.01.2009 @00:54:54
ADAAAAAAAAAŚ
_______

~toniu    17.01.2009 @23:19:10
majster , a widziałes tegoroczną pocztowkę ze slotu ;d?
~kiuvert    16.01.2009 @10:30:14
spoko nmzc, wlasnie tak myslalem ze albo ja przegapilem albo jej poprostu nie bylo
~zadarmo    29.12.2008 @14:51:32
w lodzi w styczniu beda warsztaty street artu... jak Ci zalezy to wpadnij zrob jakies wywiady srodowiskowe... a zadnej takiej literatury nieznam nieucze sie street artu z ksiarzek... pozdro.
~toniu    29.12.2008 @11:19:41
hehe własnie , ja od wieży jestem;p byłem w tym roku to sie trzyma solidnie ścianka, a dorobiłem sie nawet swoich warsztatów ;] .

wiesz że nawet jak bys tam sam pojechał to sie nie będziesz nudził a znajomi sie zawsze znajdą

~toniu    29.12.2008 @10:44:24
lubiążowe szablonowe
a no i ścianke za sklepem też w ramach
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt